Kaksplus.fi

sunnuntai 10. tammikuuta 2016

2016 - VAPAA

Tänään heräsin ja tunsin itseni virkeäksi. Vaikka olin mennyt nukkumaan suunniteltua myöhemmin ja heräsin välissä vessaankin. Olo on levännyt!
Joulukuussa lopettelin viimeisenkin masennuslääkkeen ja tänään tajusin, että en oikeesti tarvitse sitä. Tätä vuotta on kulunut 10 päivää ja mulla ei oo muuta kuin positiivista sanottavaa. Olen aika mykistynyt kun aamulla heräsin ja tunnustelin oloani. Ei kipuja, ei väsymystä. Ja kun aamuhommien jälkeen istahdin se iski kuin märkärätti vasten kasvoja. En tarvitse masennuslääkettä, en ole syönyt sitä n. kuukauteen. Aika mykistävää. Olen tavattoman iloinen, kiitollinen kaikesta mitä mulla on. Lääkkeet tekivät tehtävänsä ja nyt on aika jatkaa matkaa ilman, matka on hyvällä alulla ja paljon vielä edessä. Tää on niin mun vuosi, mun elämä ja aion nauttia!
Aion myös juhlia. Maaliskuussa täytän 30. Se ei ole mikään kriisi, se on just niinkun kuuluu ja ihan paras ikä!
Alkavalla viikolla Eino menee vielä puolipäiväryhmään, josta hänet haetaan uuteen ryhmään tutustumaan. Onnillekin tutustuminen sovittuna. Vähän jo alkaa jännittää uusi arki ja eka koulupäivä viikon ja yhden päivän päästä!

Vuoden vaihde meni kivasti kummipojan luona. Ammuttiin raketteja ja pojat olivat innoissaan leikkimässä.






Viime viikon maanantaina oli myös se Einon silmäpoliaika. Ensin katsottiin näkö ja se olikin erinomainen. Sitten laitettiin tippoja. Ei vaan millään olis saatu laittaa niitä, mutta reipas poika kuitenkin sitten vähän silmiä availi ja saatiin niitä tippoja mihin kuuluu.
Sen jälkeen kahdella vehkeellä katsottiin silmiä. Sai kovasti kehuja siitä miten jaksoi hienosti vaikka ihan ensimmäinen käyntikin siellä.


Tärkein eli reumaattinen värikalvontulehdus saatiin poissuljettua, mutta se tarkastetaan vielä kolmen kuukauden päästä. Näkö oli erinomainen, mutta näkyi viitteitä plussaan ja taittoon, joten näkökin katsotaan sitten kuuden kuukauden päästä. Ensi viikolla vielä polven ja lonkan jälkitarkastus. Lonkka onkin kipuillut välillä, mutta mennyt pois särkylääkkeellä.


Tällaista meidän vuoden alkuun!

Loppuun vielä mun voimabiisi:



Hyvää ja onnellista tätä vuotta kaikille lukijoilleni! 




2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...