Kaksplus.fi

maanantai 30. maaliskuuta 2015

Nyt se on loppu.

Mun selkäranka ja itsekuri ovat olleet pahasti hukassa. Olen koittanut karkkilakkoa ja jos mitä haastetta. Luovuttaja. 

Mä olen aiemminkin pystynyt, mä pystyn nytkin! Mun on otettava niskaote ja hallittava itse itseäni eikä olla mielihalujen ja himojeni vietävänä. 

Joten haastan itseni, vihoviimeisen kerran ja aion onnistua. Voittaja!

Aion pitää tän asian julkisena ja huutaa jokaisesta onnistumisesta maailmalle. No ainakin Facebookiin. Ihan vain varoituksenakin niille, jotka tällaisista herkästi ärsyyntyvät.

Tästä eteenpäin jokainen ohittamani suupala on rasti onnistumisten listaan ja hyvänolon lisääjä. En tule kuuntelemaan ainuttakaan "no ota nyt yks, ei se mitään tee" -lauseita.
Kun se yksikin tekee ihan hemmetisti! Tällaiselle lohtusyöjälle ja herkkuaddiktille se yksikin on liikaa jos tavoittelen hyvää oloa ja sitä normaalipainoakin.
Mun takia ei tarvii pöytää tyhjäksi jättää, mutta asian kommentoinnin voi siis jättää väliin.
Parempi kun sanoo, että älä nyt ota, muista tavoitteesi, halusi onnistua!
Ehkä ärsyynnyn mutta se menee ohi ja kiitän siitä kyllä!

Jos mä tupakankin olen lopettanut ilman korvikkeita, mä kyllä kykenen tähänkin. 

Mä näytän itelleni!



Herkuton huhtikuu alkaa nyt. 
Tulen siis raportoimaan aiheesta varmasti. 


Arvontapostaukseen tullut paljon toiveita ruokailusta ja resepteistä, joten niitäkin siis luvassa. Huomiseen klo 18 asti aikaa osallistua Lapsimessu lippujen arvontaan!



Seuraa:


5 kommenttia:

  1. Pakko seurata! Tekis itellekkin niin hyvää. Jos ajattelenkin että aloittaisin moisen lakon (mitä oon monesti yrittänyt) huomaan ajattelevani heti perään että en onnistu kuitenkaan niin se on täysin turhaa. Haluun kuulla sit miten menee. voishan sitä itekkin alottaa, tai ainakin nyt rankasti vähentää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vaikka kuinka monta haastetta ja lakkoa alottanut tämänkin vuoden puolella jo, huonoin tuloksin. Nyt mä onnistun. :D

      Poista
  2. Tsemppiii! Meillä on koko perheen ruokaremppa meneillään. Meillä on perusasiat ollu ihan jees, ei oo mätetty herkkuja tolkuttomasti ja syöty pääasiassa kotona tehtyä tavisruokaa, mutta parannettavaa löytyy silti. Mulla on vähän ikävä tv-napostelua...purkkaa kuluu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja joo, illat tulee varmasti vaikeimmiksi.. Porkkanaa ja purkkaa on varattu :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...