Kaksplus.fi

perjantai 17. lokakuuta 2014

Syysaamun tunnelmia ja Vain Elämää-höpsähdys


Huurteisella nurmikolla välkkyy tuhat timanttia nousevan auringon kajossa.
Liikkumattomista puista tipahtelee lehtiä. Taivas on vapaa pilvistä.
Ilmassa tuntuu lähestyvän talven tuoksu.

Tämän aamun lukemat mittarissa -8 astetta. Eino ihan innostui ja kyseli sataako tänään lunta, joten nyt odotellaan pilviä, että sitä vois tulla! 
Tänään A menee taas töihin parin vapaan jälkeen ja mä aion linnoittautua katsomaan Vain Elämää, tänään tuskin tiheustetaan, vaikka luotan Samuliin. Ehkä hän on vaan niin hyvä, että itkettää. En tiedä mikä siinä Samulissa on. Oon tykännyt hänestä mukulasta asti ja kerran  olin kaverin luona krapulassa ja televisioista tuli joku ohjelma missä Samuli lauloi virsiä. Voi luoja mä vollasin, koska se oli niin ihana, että ihan sisintä kouraisi!

Nyt on syöty ja Onni on päiväunilla, sen jälkeen kaupungin kautta ystävän luo kyläilemään. A saa rauhassa sillä aikaa nukkua ennen yövuoroa.

Aurinkoista pakkaspäivää kaikille! 



Seuraa:


1 kommentti:

  1. Hei hyvä kun muistutit, pitää kääntää kanava oikeelle tänään illalla. Jostain syystä mä aina unohdan et se tulee. :/

    Ooks huomannu et sulle on haaste mun blogissa? ;) http://aidinsuusta.blogspot.fi/2014/10/rakkaat-esineet.html?m=0

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...