Kaksplus.fi

maanantai 29. syyskuuta 2014

Taikinaterapiaa ja muita kuulumisia

Heippa vaan!

Näköjään pidinkin sitten taukoa täältä. Oli tuo ensimmäinen syyskuun puolikas tiivistä iltavuoroa töissä. Me on myös sairasteltu, ensin oli noro ja sitte lenssua. Eikalla vielä pari päivää ab-kuuria jäljellä nielutulehdukseen ja Onnilla viikko sitten löyty korvatulehdus.
Mä oon nyt kerran viikossa käynyt siellä mt-keskuksessa hoitajan luona. Nyt on mun lääkitystä muutettu niin, että tuli toinen lääke nykyisen rinnalle ja paniikkikohtauksia varten vielä lääke, joka auttaa melko heti siihen ahdistukseen.
Syyskuu loppuu huomenna ja niin loppuu kesätyösopimuksenikin. Jään nyt kotiin ja hoidan itseni kuntoon, mutta on mulla suunnitelmiakin. Tän hetken valinta tuntuu siltä, että se palvelee meitä kaikkia, mua itseäni ja ennenkaikkea se on satsaus parempaan tulevaisuuteen.
Ollaan me ulkonakin käyty, nautittu syysilmoista sekä ruskan väriloistosta.
Nyt ukkoset menivät ulos ja mä jäin sisälle. Tarkotus ois tehdä nyt kalenteri, jossa on ylhäällä kaikki viikottaiset kotityöt, tiskeistä ja imuroinnista mattojen tamppaamiseen. Saadaan arki rullaamaan niin, ettei kaikki jää A:n kontolle. On siinä mulla kyllä mies, ei voi valittaa, vain arvostaa. Että se jaksaa ja jaksaa ymmärtää, ainakin yrittää. Vaikkakin tuntuu, etten ansaitse. Tää ittensä syyttäminen ja ruoskiminen, on jotain kamalaa. Näen sen ja silti teen sitä. Ajattelen niin paljon tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni, että mitä sekin ajattelee. Tämä kotiin jääminenkin tuntuu niin oikealta ja hyvältä ratkaisulta nyt, kun en ole täysissä voimissani. SILTI mä hain tukea ja ymmärrystä eräästä hyvin tärkeästä FB-ryhmästä valinnalleni, ennen kuin kerroin suunnitelmasta A:lle ja äidilleni. Ja kuitenkin he ymmärsi! Kierin syyllisyydessä ja huonommuuden tunteessa. On tää ihmisen (rikkinäinen) mieli kummallinen.
Mutta tätä nyt työstetään ja eiköhän tästä hyvä tule!




Viimeiseen työvuoroon lähdössä


 Taikinaterapiaa eli pullaa on leivottu.. paljon!


 Eilen mentiin etsimään metsä.. löytyihän sitä!

Tein työkavereille kiitos-kakun :)

Mukavaa viikkoa!


Seuraa meitä FacebookissaInstagramissa sekä Pinterestissä. Blogi löytyy nyt myös KidSpot.fi - ja bubblare.fi-sivustoilta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...