Kaksplus.fi

tiistai 15. heinäkuuta 2014

Viikonloppu...

... vietettiin Turussa! Lauantaina lähdettiin ajelemaan. Minä stressaten kuinka kakkujen käy, päätyvätkö ne ehjänä perille lainkaan.
Vietettiin äitini 50-vuotissynttäreitä ja minä loihdin täytekakun. Täytteiksi laitoin rapareperia ja valkosuklaata. Eino olikin Turussa, oli ollut jo kaksiviikkoa. Minä tosin kävin ikävää lievittämässä jo viikon päästä eli viime viikonloppuna. Reipas poika meillä. Eilen kylläkin haettiin antibioottikuuri taas vasempaan korvaan. Se on nyt ollut lähes kahden viikon välein vaivana ja odotellaan putkitusaikaa kunhan päiväkirurginen avaa taas ovensa kesän jälkeen. Siihen asti tulehdukset hoidetaan antibiootilla.


sokeriruusut


Kukkahattu
koristeet sokerimassaa, ihan itse tein!

 lasi kuplivaa

 Onni ja kummieno

 minä ja Eikkis 

 I  Åbo

lapset menivät nukkumaan... ;)

Viikonloppu oli mukava ja ehdittiin me nähdä pari vauvaakin! Toinen kummipoikani viikonikäinen pikkuveli ja toinen Iidan toinen poika n. 4kk. Ihania pikkuhurmureita kumpikin. Pusuja vaan sinne :*

Nyt on työviikko jo hyvässä vauhdissa. Lauantaita odotan niiiiiiin paljon!! James Blunt <3 sekä Pariisin kevät<3 Oijoi! En muista koska oon mahtanu käydä katsoo livenä yhtikäs mitään. uijuij!



Kivaa viikkoa kaikille!


Seuraa meitä FacebookissaInstagramissa sekä Pinterestissä. Blogi löytyy myös KidSpot.fi - ja bubblare.fi-sivustoilta.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...