Kaksplus.fi

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Onnin unikoulu, osa 2

Anne Geddes vauvakuvat
17.-18.04. To-pe
Kahdeksas yö
Unille hiljeni n. 30min huutelun jälkeen. Eli tunti edellisillasta on nyt lyhentynyt aika. Särkylääkkeet annoin iltaa vasten.
Yöllä huuteli pari minuuttia ennen puolta yhtä. Katsoin kelloa ja nukahdin sitte.
Aamulla herättiin kuudelta. A tuli kotiin ja vaihtoi Onnin vaipan ja mä annoin aamumaidon. Nukuttiin sitte vielä A:n vieressä 10:15 asti.

18.-19.04. Pe-la
Yhdeksäs yö.
Särkylääkkeet annoin hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa.
Nukahti ihan hyvin.
Yö meni myös ihan hyvin, mua ei herättänyt. Aamulla A:n lähtiessä töihin huusi ja hain meidän sänkyyn jatkamaan uniaan.
Herättiin siinä seiskan aikaan.

19.-20.04 La-su
Kymmenes yö
Illalla nukahti ihan hyvin, vähän oli jotain huutelua, mut aika vähän.
Yö tais olla hiljainen, mua ei herättänyt.
Aamulla herättiin ajoissa seiskan maissa, edessä ajomatka Turkuun päin.

20.-21.04 Su-ma
11. yö
Mammalassa yökylässä.
Illalla nukahtaminen venyi ja yöllä heräs siinä kolmen maissa, huusi enempi ja vähempi. Otin Onnin kainaloon ja mentiin sohvalle nukkumaan niin A ja E sai nukkua.
Aamu alkoi puoli kasin aikaan.

21.-22.04. Ma-ti
12. yö
Taas kotona ja nukkumaanmeno oli vähän vaikeempaa, mutta ei hän kauaa elämöinyt.
Yöllä ei herättänyt minua.
Pojat heräs ajoissa, mä heräsin ysin kieppeillä.

22.-23.04 Ti-ke
13. yö
Illalla nukahti nätisti (kunnes Eikka herätti, mutta nukahti nopeasti takas).
Yöllä ei herättänyt mua ja aamu alkoi puoli kahdeksan!
Alkaiskos tästä nää yöt sujua kun noin monta jo mennyt mua herättämättä! :)


Seuraa meitä FacebookissaInstagramissa sekä Pinterestissä. Blogi löytyy myös bubblare.fi-sivustolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...