Kaksplus.fi

keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Uutta, jännittävää..








 Onnin suloiset varpaat <3



Tänään on ollut ihan tosi hyvä fiilis! Aurinko on paistanut ja kummasti tuntuu, että jaksaa paremmin. Vaikka viime yö tosin oli melko infernaalinen.
Hyvä fiilis juontuu pääasiassa viime päivistä.

Maanantaiaamu ja noh, konflikti mun ja A:n välillä. Hyvä muistutus taas itselle, että sen suun voi avata jo aiemmin, eikä tehdä olettamuksia ja vi***ntua niistä. Saimme onneksi käytyä asian läpi ja päästy siitä eteenpäin. Me käppäiltiin poikien kanssa sitten Porkkaan. Mä siis pääsin sinne jatkohaastatteluun meidän tulevaan lähikauppaan. Elisa lupautu ottaan pojat sen ajaksi hänen ja Siirin kanssa leikkimään (Kiitos ihana!). Eikka taas hirmu reippaasti käveli, Kirvatsilta pyysi päästä seisomalaudalle kun alkoi väsyttää. No pääsimme perille ja minä sinne haastatteluun. Vastassa oli miellyttävä naisihminen myymäläpäällikkö. Esitin todistuksia ikärajapassista sekä töistä ja kerroin vähän suunnitelmista ym. En mä siellä kauaa ehtinyt olla ja ihan hyvältä tuntui.
Me siitä sitten jatkettiin Elisan ja Siirin luo. Lapset viihtyi ja oli tosi mukava saada muutakin seuraa kuin lapset. Joku jonka kanssa voi keskustella asioista. A meidät sieltä sitten nouti kotiin. Ilta meni syödessä, leikkiessä, iltapuuhissa ja mä zippasin jo 22 jälkeen.

Eilen pääsin uimaan Eikan kerhon aikana. Tällä kertaa vetelin 2500m! Oon aika ylpee itsestäni. Ja iloinen, et oon löytänyt tän mieleisen liikuntalajin uudelleen. Ruoan jälkeen sain puhelun, Staffpointilta kyseltiin, miten haastattelu meni ja siinä sitten selvitykseni päätteksi mulle todettiin, että Onneks olkoon, sä alotat kesätyöt nyt toukokuussa! Vähänkö JEE! :D Samaan aikaan pieni ääni sanoo, apua, saadaanko hoitopaikat järkättyä. Vuorohoitopaikka se olis oltava, kun A tekee yötä ja mun iltavuorot on 23 asti. Kunhan pääsen aluejohtajan kanssa juttusille niin saadaan selvyyttä asioihin. Jännittävää ja niin kivaa! Onhan tässä jo vajaa pari vuotta oltu kotona, joten on tätä jo tietyllä tavalla odottanutkin. Äidin napanuora tulee venymään ja paukkumaan, mutta niin kaikkeen tottuu.
Eilen myös käytiin koko perhe kävelyllä. Nähtiin leskenlehtiä ja syötiin jäätelöt ulkona! Se on kevät <3

Tänään pääsin yksikseen äitiryhmään. Tehtiin tuossa viimeisessä kuvassa näkyvä aarrekartta. Mulla ei ollut mitään ajatusta mitä lähden tavoittelemaan ja kokonaisuus on melko täysi. Haaveita, nykyisyyttä, tavoitteita. Niistä se koostuu. Ajatusta, millainen olen ollut. Itseni löytäminen uudelleen. Niin paljon uutta ja jännittävää luvassa, että ihan meinaa pakahtua! Uusi koti, uusi työ, uusi arki. Kesä.
Ja huomenna uusi kaveri! Instan kautta tuli juttua ja päätin ehdottaa yhdessä kirppistelyä. Huomenna siis treffataan Heidin kanssa ensin kahvien merkeissä, siitä sitten kirpoille. Niin kivaa!
Käytiin me poikien kanssa myös kävelemässä ja pikaisesti puistossa. Siellä ei ollut ketään taaskaan, vaikka niin ihana ilma ja lämmintä.

Niin ja pakahtuu mun sydän näistä uusista vauvoistakin. Ystäväni Iida sai pienen pojan sekä kummieni pojalle syntyi esikoispoika, myös Tiian ystävälle syntyi pieni prinsessa. Niin ovat suloisia, vielä kun pääsisi livenä nuuskuttamaan vauvan tuoksua! Hirvittävän paljon Onnea ja Iloa ja suloisia hetkiä uuden arjen keskelle <3 :')

Pus o kram!

ulmai

ps. toivottavasti jaksoitte lukea... ;D

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...