Kaksplus.fi

torstai 4. huhtikuuta 2013

Huhtikuu

A:n synttärit, vauvan ristiäiset..

Pääsiäinen meni ja maaliskuu vaihtui huhtikuuksi. Äitini oli meillä viikonlopun. A oli töissä, joten seura tuli tarpeeseen. Leivottiin pullia ja ulkoiltiin. Oli ihanaa, kiitos :)








Olen aloitellut lenkkeilyä. Raskauskilot ja pari ylimäärästä on karistettu, joten tästä on hyvä jatkaa viimevuotista projektia. Sunnuntaina käveltiin 5.3km. Ja Eikka aloitti ab-kuurin. Mihinkäs muuhun kun korvatulehdukseen.. Jotenkin ei yllätä ei.
Maanantaina oltiinkin mummulassa. A nukkui yövuoron jäljiltä ja seuraavaa yötä varten. Oli tosi kiva päivä. Käytiin ulkoilemassa. Kierrettiin A. Ahlströmin aluetta, sain pienen tietoiskun heidän historiasta ja nähtiin heppojakin. Toki plussana vielä, ettei ruokahuolto ollut mun harteilla. Että kiitos sinnekin :)






***


Aina joskus on päiviä, jolloin ei naurata. Ei edes hymy kareile suupielessä.
Aina joskus ottaa jokin päähän, pieni tai iso asia. Useimmiten pieni, josta kuoriutuu hyvinkin iso kun sitä tovin vääntelee.
Aina joskus sitä arjen keskellä, hiljaisella hetkellä, iskee kaipuu. Ikävä. Takaisin juurille. Perheen luo. Lähelle ystäviä.
Enemmän kuin paikkaa, on ikävä ihmisiä.
Niitä rakkaita.
Silloin, aina joskus, kun eniten v***ttaa kaikki, joku heistä on se, joka saa paremmalle mielelle. Muistamaan, että ystävyys kantaa välimatkojenkin yli.

Aina joskus olen täällä, kolmen rakkaan kanssa ja silti yksin. Kaikki samassa huoneessa. Eikka ja A leikkivät, minä imetän vauvaa. Illalla, nuo kolme nukkuu ja on aikaa taas ajatella, muistella, ikävöidä.

Kuitenkin nuo kolme ovat he, joiden ansiosta jaksan. Päivät menee rutiinien kanssa, päivät on täynnä touhua. Uhmaa ja naurua. Leikkejä ja ulkoilua. Päivät täyttyy pienistä onnen murusista ja olen onnellinen.

Olen onnellinen, noista kolmesta ja mun läheisistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...