Kaksplus.fi

perjantai 30. marraskuuta 2012

On viikonloppu taas..

Tuuli puhaltaa ja vasta klo 9:30, tunti heräämisen jälkeen, alkoi päivä sarastaa. Tosin melko harmaana ja ankeana, ei saatu sitä lunta ei. Illalla piti tulla ja yöllä. Olen pettynyt, hyvin pettynyt. No luotan silti vakaasti, että maa saadaan valkeaksi vielä. Aamukahvia tässä vielä nautiskelen ja poika kokkailee leikkivälineillään.  Meille on iskemässä jokin kurja flunssatauti. Sais pahimmalta säästyä, kun huomenna on Siirin syntymäpäivä!
   Keskiviikkona tosiaan iski jokin pesänrakennusjuttu ja nyt vaatehuoneessa on tilaa rutkasti. Sain sen vauvanvaatehyllykönkin sinne! Oli oikeen tehokas iltapäivä. Eikä suuremmin sitte mitää kipuja iskenyt. Väsymystä vaan. Eilinen kyllä tais mennä sitte maksaessa huhkimisesta veroa!
   Suunnittelin nyt viikonlopun aikana silittäväni jouluverhot ja ripustavani ne paikalleen. Eilen katselin joululaatikoiden reseptit kuntoon, jotta saa ostettua ainekset ja tehtyä ne valmiiksi pakkaseen. Aattona ei tarvitsisi tehdä muuta kun lämmittää loorat ja sekoittaa rosolli, kinkkukin kun on yöllä jo paistettu! Kysymys vaan kuuluu, mistä täältä Porista löytää hyvän kinkun? Joo, onhan noita pakasteita, mut mut.. Mielummin varaisin jostain ja hakisin sitte ennen aattoa kotiin eikä tarvis sulatella. Että porilaiset lukijat, kertokaa mulle! :)

Eikalla alkanut vahva MINÄ-vaihe. "Minä haluan lukea." "Minä kävelen." "Minä otan jogurttia." "Minä haluan." "Minä sitä ja tätä!" Eikä se tule mitenkää uhittelevasti (paitsi tuo haluaminen toisinaan ;), hän vain kertoo mitä tekee tai haluaa.
Mainio tapaus, joka päivä pysähdyn ihmettelemään mitä kaikkea tuo pieni oivaltaa! <3

Nyt sitte peukalot ja varpaat ristiin, että saatais pian sitä lunta!

"Äiti, kato posssu!" <3

3 kommenttia:

  1. Mä kävisin kysymässä sitä kinkkua hallin lihakauppiailta ja eikös siihen jonnekin torin nurkille tullut se luomu/lähiruokakauppa? Josko sieltä saisi kinkkuja suoraan tuottajalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitti vinkeistä! Täytyy käydä tekemässä kierros! :)

      Poista
    2. Ja muistuipa tuossa mieleeni vielä Ulvilassa oleva Satalihakin..

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...