Kaksplus.fi

maanantai 15. lokakuuta 2012

Tänään meillä on, hyviä uutisia..

Viikonloppu oli ja meni! Perjantaina käytiin leikkimässä pikku-Siirin kanssa (A:n kummityttö).
A oli töissä ja me Eikan kanssa sitte ulkoiltiin ja leikittiin. Eilen tosin kyllä olin vähän voimaton ja nukuttii hyvät päiväunet.

torstaina Elena värjäsi mun hiukset, aika tumma ruskee tuli :)

spagettia broilerkastikkeella, NAM!
Siiri ja Eikka leikeissä :)
ulkoilua :) 


Maanantai ja uusi viikko on hyvä aloittaa hyvillä uutisilla. :)
Kiitokset vaan mummulle, kun tuli äpolikäynnin ajaksi Eikan kanssa!

Lue rakenneultrakuulumiset täältä: http://aurinkoisellapuolella.blogspot.fi/p/helmi-muru-la-20022013.html

Tänään vielä mennään leikkimään Elenan ja Iineksen kanssa! :) <3

2 kommenttia:

  1. Onnea iloisista rakenneultrauutisista!
    Pikkuveljet on parhautta!
    Mulla oli P:stä tosi vahva tyttöolo ja jouduin kyllä pari kertaa varmistaa kun kerrottiin olevan poika. Mutta olin salaa toivonut poikaa, alitajuisesti nääs, joten hyvin meni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja mulla sama, tossa ku tieto tuli niin tosiaan ajaatteli et no niin pitikin olla! Et kai sen jossai sisällä ties ja olin mä tos kavereille sanonu et kai sieltä poikaa meille povataan :P

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...