Kaksplus.fi

torstai 16. elokuuta 2012

Suosikit

Tänään syötiin nakkikastiketta ja muusia. Ihan itse tein, ruskistin jopa jauhot :D Tuli tosi hyvä fiilis kun jaksoi pitkästä aikaa tehdä kunnolla jotakin. Ehkä tää enteilee vaan hyvää! Iltapäivästä sitten taas väsytti.
Eilen Eikka oli mummulassa päivän ja me käytiin rauhassa kaupassa sekä saatiin kämppä varaston näköisestä taas asunnoksi.
Tänään treffattiin Elena ja Iines pitkästä aikaa! Vitsit kun olikin ikävä ollut ja oli tosi kiva nähdä heitä. Iineskin kasvanut ja sanoja alkanut tulla. Voi mikä kaksikko noista vielä kehkeytyy :D <3

En oo kauheesti jaksanut kirjotella. Ei vaan saa aikaseksi, ei huvita, tuntuu ettei ole mitään kerrottavaa!

Muuta:

2012 äitiyspakkaus oli kiva ja meille ennen sen paljastumistakin oli selvää, että me se otetaan. :)

Meandin syysmallistokin julkistettiin eilen, klikkaa tästä mallistoon. Vähän petyin. Miksi niitä kilppareita, ei ne oo kovin kivoja olleet mun mielestä? Ja miksei pojille ole siilipaitaa turkoosilla pohjalla? Vauvojen jutut oli ihan söpöjä, mutta siili vaalealla pohjalla hieman turhan arka. Pöllöt söpöjä, mutta poikien pöllöpaita vähän turhan laimean värinen, ainakin kuvassa. Pipot on kyllä kivat! Naisten paidoista ei oikein miellyttänyt mikään, pari kivan mallista mutta väärät värit.
Kyllähän silti suosikkeja yön yli sulattelun jälkeen löytyi:

traffic¨

apples body

jumpsuit with spikey

spikey blanket

everyday yogapants


2 kommenttia:

  1. Noooo, sä tiedät mun meandi-kommentit :D.
    Mä vaan tykkään siitä halvemmasta ja mun mielestä tyylikkäämmästäkin merkistä, mitä säkin taidat ihan suosia ;)
    (Terv.Nimim. FB-stalkkeri)

    VastaaPoista
  2. Joo, tiedän :D
    Mäkin tykkään siitä! (YLLÄrI?)

    Mä oon koittanu myös stalkkailla mut oon kai aika huono siinä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...