Kaksplus.fi

lauantai 4. elokuuta 2012

Muuttamisen vaikeudesta

En tajunnut miten helvetin vaikeeta tää voi ollakaan.
Nyt se on iskenyt tajuntaan, olen jättämässä koko elämäni täällä Turussa, mun perheen ja läheiset.. 
Kaikki rakkaat. 
Mulla on teitä ikävä jo nyt vaikka vielä ollaan täällä ja tulen teidät näkemään ennen kun täältä lähdetään!

kuva: täältä

Ja tää kämppä. En tiennyt, mikä side tähän on syntynyt, vaikkei tää sisutukselta ja naapurustolta oo koskaan ollut sellainen kuin haluisin. Eikka on täällä oppinut kaikki uudet taidot ja saavuttanut kehityksensä tärkeät virstanpylväät. Tuossa se leikki puuhamatolla, tuosta konttas ensimmäisen kerran, tuolla otti ensimmäiset haparoivat askeleensa, oppi syömään itse, juttelemaan, sai ensimmäisen oman huoneen, syntymäpäivät, kaikki!
Koko hänen elämänsä kaksi ensimmäistä vuotta on näiden seinien sisällä, mun elämästäni kaksi ensimmäistä vuotta äitinä tuolle pienelle rakkaalle ihmiselle. Muistoja rakkaita, kuvia ja videoita onneksi, jotta voidaan palata niihin hetkiin, jotka jäävät tänne, näiden seinien sisään.
Muutenkin paljon ajatellut Eikan vauva-aikaa, miten siitä tuntuu olevan ikuisuus ja samalla se on vielä koskettavan lähellä. Kai tästä osiltaan voi syyttää hormoneita, mutta oon kyllä aina ollut herkkä, nyt vaan 100x herkempi. Eli kyyneleitä en pysty pidättämään, vaikka migreenikin vaivaa, edelleen.. Yöllä nukkunut muutaman tunnin. Joten ihmekös jos itkettää!

En ois arvannu näin vaikeeksi. Ehkä oon esittäny itelleni ja muille urheeta, että täältä noin vaan lähdetään. Tää odotti aikaansa päästä purkautumaan näin. Ehkä siks just A:llekin tuli eilinen purkaukseni aiheesta yllärinä. Etten mä täältä lähde ennen kun ollaan Eikan kanssa heipattu kaikki rakkaat!

Parempaa päivää kaikille!

4 kommenttia:

  1. Oho, nyt oli menny monta juttua ihan ohi!!!

    Isot onnittelut pikkukakkosen johdosta! Ihanaa raskausaikaa ja hyvää oloa <3 Siis ihan mahtista :)

    Ja tsemppiä muuttoon - itse olen ihan samanlainen nyyhkis mitä muuttoihin tulee, Onhan kyseessä lasten ekat kodit! Millalle tämä on jo kolmas koti, Miikalle toinen. Toivottavasti näitä muuttosia ei enää tulisi hirmusti... :) Sekin on mennyt ihan ohi, että minne te muutatte, ootsie ees kertonu sitä julukisesti?

    Anyways, kaikkea hyvää ja ihanaa ja aurinkoa teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! <3 :)
      Ja me muutetaan Poriin A:n luokse!

      Poista
  2. Oi! Pori on varmaan ihana kaupunki, lämminhenkisiä ihmisiä ja kauniit maisemat. Näin olen ainakin kuullut, pelkkää hyvää :) Ja nyt siellä sulla myös rakkaus ja perhe ♥ Onnea matkaan ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, vähän samanlainen kesäkaupunki kun Turkukin :)
      ♥ Kiitos! Niin on, onnellinen saa olla, että näin kävi ♥

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...