Kaksplus.fi

keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Hyvää Nimipäivää mulle ja mun kaimoille!

Taas aikaa vierähtänyt melkein viikko!

Meillä on ollut ihan mukavaa! Loma alkoi hoidosta ja tuli siinä vähän haikea mieli.
Eikka oli lauantaina mammalassa yötä ja minä olin grillaamassa Tiian ja Mikon luona. Oli tosi mukavaa! Grillatessa vähän ripotteli, mutta syömisten jälkeen pystyttiin istumaan ulkona. Miekkoset kävivät vielä hakemassa ABC:lta (jalkaisin ;) naposteltavia. :P Seuraavana päivänä mentiin yhdessä hakemaan kummipoika kotiin ja syötiin hänen isovanhemmillaan. Sitte suunta mun äidille. Olin liikkeellä fillarilla. Eikka tykkää niin kovin istua kyydissä :) Sain myös lettuja, kun Eikka tilas äidiltä "Kuuta piäni, lettu haluaa!" <3 :D

Maanantaina kävi Mariliina ja Oona. Sain siivousapua ja lapsilla riitti hauskaa leikeissään! Eikka sai myös hurjan dinon ja se onkin ollut hirmu huippu juttu ;)



Tänään jo aamusta siivottu mehutapaturma..
Aamupäivällä ensin tiedossa pieni lenkki, 
ehkäpä myös hiusväri mun päähän
ja iltapäivällä otetaan suuntima Seikkikseen!

Hurjan lämpöistä luvannut <3

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...