Kaksplus.fi

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Välillä


olen
niin
tuhottoman väsynyt.
Olen sitä sorttia,
joka antaa
kaikkensa.
Välillä saan paljonkin.
Usein
käy
niin,
että jäljellä olen vain minä.
Mun yritykset
haaveet
suunnitelmat,
joiden luulin olevan yhteisiä,
joita päädyn pyörittelemään yksinäni.

Kuka mulle antoi aikaa? Ei kukaan.

It takes two to tango.

Päätä mitä haluat ja toimi niin, että se tulee mahdolliseksi.

Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan.
Pitää uskaltaa uskaltaa tai muuten jäät yksin.

Aikusella on yksi velvollisuus:
ottaa vastuu teoistaan ja sanoistaan sekä elämästään ja siitä mitä se pitää sisällään.

3 kommenttia:

  1. Viimeiset 6 riviä voisin printata ja allekirjoittaa.

    Voimia sinulle. <3

    VastaaPoista
  2. Mua jäi vaivaamaan toi oma kommenttini. Tajusin, että sen voi käsittää siten (väärin!), että mä ajattelisin, että sun pitää toimia noiden viimeisten 6 rivin tavoin. Että et muka nyt toimi oikein tmv. Siis ei. Olen vaan itse _omalla_kohdalla_ ajatellut noin monta kertaa.

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, näin mä sen käsitinkin.. :) <3

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...