Kaksplus.fi

tiistai 17. tammikuuta 2012

<>

Viikonloppu tuli ja meni taas.
A tuli lauantai-illalla. Sunnuntaina sitten leivoin, kun mun porukat oli tulossa käymään. Karjalanpaisti pääsi uunista ulos ja tilalle pistin vuoan brownies-taikinaa. Oli ihan tosi helppo. Ekaa kertaa tein ja onnistui ihan PERFEKTO. Koostumus juurikin sellainen millaiseksi olen browniet kuvitellut mielessäni ja suussani. Mums <3
A:n ja vanhempien ensitapaaminen meni ihan kivasti. :)

Illalla sitten oli kylässä kiukkupetteri.
Aikoihin ei oo Eikka semmosta raivoa pitänyt. Yli tunti sitä kesti kunnes ensin rauhoittu mun syliin ja siitä halusi nukkumaan mun sänkyyn. No näkipä A vähän mitä oon yksinäni välillä kestänyt. Ja kyllähän itsestäni huomasin, että pysyin huomattavasti paremmin rauhallisena ja järki päässä kun täällä oli toinen ihminen.

Eilen maanantaina olikin sitten päivä jota itsekin vähän jännittänyt. Koulupäivä ja A Eikan kanssa kotona. Päivä oli kuitenkin mennyt tosi hyvin, Eikka meni päiväunille helposti eikä ollut juuri kiukutellut. Eikä piru vie kakkoslastia vaippaan lykännyt! :D heha.
Illalla A lähtikin ajelee kotia.

Nyt aamulla Eikka etsiskeli ja huhuili "ihii, ihii" <3
Niin ja Eikka vihdoin äiti-sanan lisäksi, osoittaa minua sen sanoessaan <3
Alas on tulossa vikat poskihampaat, että kivoja raivareita tiedossa lisää. Sanavarasto kasvaa päivittäin ja uusia opitaan muutenkin. Kaikki matkitaan mitä vaan voidaan! Pituutta tuntuu tulleen, 92cm vaatteet alkaa jäämään pieneksi, jotkut tietty reilumpaa mitoitusta niin meneekin hyvin vielä.

Tänään hän menee ekaa kertaa tuohon viereiseen päikkäriin varahoitoon (hänen kanssa on eräs pph siellä) ja mulla on luvassa anatomiaa!



2 kommenttia:

  1. Hei, uusi lukija ilmoittautuu! Jonkun muun blogin kautta tänne kerran tupsahdin. Sun blogi vaikuttaa kivalta ja tulen jatkossakin lukemaan. :)

    VastaaPoista
  2. Heippa! Tervetuloa mukaan! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...