Kaksplus.fi

maanantai 12. joulukuuta 2011

kahdestoista..

Maanantai.
Täysikuun aika ja se kyllä näkyy. Viime yö oli melko levotonta, sekä mulla että pojalla.
Jouluaattoon 12 yötä.
Piparin tuoksua nenässä.
Viikonloppu tosiaan meni pipareita paistellessa ja kyläillessä. Käytiin mummolassa pikimmiten ja sitte mun kummien luona. Oli oikeen kivaa <3

Tänään Topi kävi leikkimässä kun isänsä meni hammaslääkäriin ja äidillään oli iltavuoro. Oli kivaa nähä poitsua, vähän viettää semmosta kummi-laatuaikaa. <3
Posti toi kirjeen koulusta. Pitää pistää postia takasin päin, niin paikka on virallisesti mun! Tiian (kadun toiselta puolelta) kanssa olen jutellut. Hän kun on samalla alalla, ja kivasti valaa uskoa meikäläiseen, että pärjään uudessa tilanteessa. Kaikkia aikataulutuksia sun muita asioita pyöritellyt päässäni. Semmosia pieniä juttuja kun kuitenki tuntuu aika isoilta vielä, toistaiseksi.
Torstaina kutsuu Doula-perehdytys Ensikodissa. Vähän jännnittää, mutta odotan kyllä innolla. Kivasti uusia juttuja ja tuulia, virkistävää.

Päätin, että  Eikka saa jatkaa pinnasängyssä.
Mä luovutan, i quit, c'est fini, det är slut nu, the end!
En jaksa palautusta eikä ole kiva mennä hermot kireänä nukkumaan. Useampi migreenipäivä mahtuu pariin viikkoon, joten ei kiitos. Eriasia se oiskin, jos ois se toinen ihminen täällä, mutta kun ei ole. Vähän ehkä tyhmä olo nyt, mut onpahan kokeiltu ja saadaan laittaa toi jatkettava sänky vaatehuoneeseen parempia aikoja odottamaan.

Maistuis varmaan teillekin!

possuja & sydämiä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...