Kaksplus.fi

keskiviikko 16. marraskuuta 2011

:E


Voi luoja, että ottaa kupoliin ja kiristää varpaita. 
Tuon viimeisimmän postauksen jälkeen, täältä katosi viikonpäivä+päivämäärä joka postauksesta ja postausten välistä se erottava viiva. Ehkä on pieniä juttuja, mutta ne on hävinnyt ilman mun lupaa, en ole muokannut asetuksia. Ja nyt kun koitan niitä muokata ja tallentaa, MITÄÄN EI TAPAHDU. Hitto. En sitte yhtää siedä tämmöstä. Olen pistänyt palautetta asiasta menemään. Seuraamissani bloggerin blogeissa näyttäisi olevan kaikki kunnossa, mutta mua tää bloggeri näyttää dissaavan 100-0. Viimeksi ei toi postauksen otsikko toiminut linkkinä, eli en päässyt yksittäiseen postaukseen, enkä myöskään voinut linkittää kuin koko blogin. 
Vaikka muuten olen aika suurpiirteinen, niin tälläsissä tapauksissa verenpaine nousee vaarallisen korkeaksi, aina. :D
kuva täältä


Nyt (klo19:55) on nukkumaanmenossa mennyt tunti ja kuusi palautusta. Ihan mukava juttu, ettei sen suurempaa rallia oo alkanut pitämään. *koputtaa puuta* <3
(20:20 ja Eikka nukkunut noin 15min!)

Tänään on tehty jauhelihamakaronilootaa ja pannaria. Parisen palaa oon jo vääntänyt kera omppuhillon, mums <3

Ei mulla nyt tähän kohtaan muuta. Toivottavasti bloggerin ylläpitäjät tekevät tälle asialle jotain, ennen kuin kaivaudun heidän päämajaansa ja näytän mistä kana k**ee!

Nyt voisin vetäytyä odottamaan Greyn anatomiaa ja lueskella postiluukun sylkemiä joululehtiä: 
Kotivinkki, Kotiliesi sekä Kotivinkin jouluherkut <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...