Kaksplus.fi

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Kaikki mukaan!

-huom! tämä on "värväyspostaus", saan pisteitä jokaisesta kauttani liittyneestä uudesta buzzaajasta.-

Olen toiminut buzzaajana keväästä asti.
Nyt joku varmaan ihmettelee, että mikä ihmeen buzzaaja.

Buzzadorina saa ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Rekisteröidyin buzzaajaksi Tigen suosittelusta sivulla www.buzzador.com. Olen päässyt mukaan jo muutamaan kampanjaan.
Ensin buzzasin Pepsodent White now tahnaa, seuraavaksi Nestlen frutti smoothie -välipalajuomaa ja tällä hetkellä olen mukana Vanish -kampanjassa.
Kun rekisteröidyt buzzaajaksi, se kuinka kauan kestää ennen kuin pääsee mukaan kampanjoihin, voi vaihdella  muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, miten hyvin profiili sopii tuleviin kampanjoihin. Kampanjoista ilmoitetaan aina sähköpostitse. (se, että ilmoittautuu, ei vielä takaa varmasti mitään)

Buzzaajaksi ryhtyminen ei velvoita mihinkään, eikä se maksa mitään.

Buzzaaminen

Kun pääset mukaan kampanjaan, sinulle lähetetään Buzzador-paketti. Se sisältää kampanjatuotteita sinulle, tuotteesta kertovan vihkosen sekä x-määrän näytteitä kyseisestä tuotteesta. Buzzaaminen voi alkaa. 
Helpointa on buzzata tuotetta ystäville ja läheisille. Kerrot tuotteesta faktatiedot sekä mahdollisesti omat kokemuksesi tuotteesta ja annat näytteen, niin he pääsevät kokeilemaan tuotetta itsekin.
Itse buzzasin noita Pepsodenttia ja Frutti smoothieta Perhetuvalla muille äideille sekä tietysti läheisilleni ja ystäville. Buzzauskerroista lähetetään aina salamaraportti ja ennen kampanjan loppua tulee lähettää loppuraportti.

Mukaan pääset seuraavasta linkistä, josta ilmenee että minä olen kutsunut sinut mukaan:
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=ulb3

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=ulb3&lang=FI

Tällä hetkellä erityisesti pienten lasten vanhempia haetaan, mutta tottakai ihan kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Minä ainakin olen tykännyt buzzaamisesta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...