Kaksplus.fi

perjantai 26. elokuuta 2011

Viikko...

on ohi. Jotenkin se on tuntunut kovin, kovin raskaalta. En oo oikein ollu omaitseni tai noin ja stressaa iha mielettömästi toi koulupaikka. Varmasti myös se, että mä olen kotona, Eino ei. Illat jää meillä kovin lyhyiksi. Napanuora venyy ja paukkuu, lähinnä kuitenkin mulla. Se olis tosiaan helpompi kestää, jos mulla olis päivisin  jotain, jotain muuta kuin mitä se nyt on. Olen sentään viidennellä (5.) varasijalla! Sen kunniaksi peruin huomisen työvuoron, vietän siis laatuaikaa Einon kanssa. Mutta eiköhän pian helpota, toivottavasti.

Ei olla oikein mitään erikoista tehty tällä viikolla. Asioiden hoitelua ja sellaista, illat keskenään. Eilen illalla tosin käytiin enoni ja hänen vaimonsa luona, oli mukava nähdä pitkästä aikaa. Hullua miten kaikkia ihmisiä, vaikka lähelläkin asuisivat, tulee nähtyä niin harvoin. Tänään kävin kaupungilla hoitelemassa asioita ja eksyin Lindexiin (hupsista!) ja sieltä sitten Kestilöille! Oli kiva nähä pitkästä aikaa, he kun olivat lomalla ja tehneet remppaa niin jäänyt näkeminen. Oli oikein nostalginen hetki, kun luettiin yläasteajalta lehtiä luokkakuvineen. huh huh :D <3

tätä biisiä oon toistuvasti kuunnellut 

Hissiremppakaan ei ole ohi. Tänään tuli postiluukusta lappu, että "laitteen käyntiinajossa on ongelmia" voi pyhä sylvia mä vaan sanon, arvatkaa kakstoista kertaa työskenteleekö ne viikonloppuna. Ei taatusti. 



Lindex löydöt (pöllöjä<3) sekä aikasemmat FB-kirppislöydöt, jotka saapuivat 

 Nirppanokka järjesti arvonnan facebook sivullaan 
ja onni suosi meitä :) 



"ihahaa, ihahaa *hyräilyä melkein kyseisen biisin sävelellä*" <3
***
paita: made by tige
housut: moonkids

Erittäin mukavaa viikonloppua kaikille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...