Kaksplus.fi

torstai 4. elokuuta 2011

ü

Ostin uuden kalenterin. Pakko sinne on aina merkata kaikkien merkkipäivät. Tammikuun neljännen päivän kohdalle, kirjoitin veljeni nimen, mietin ikävuosia:
"Tänä vuonna kakskytkaks,  seuraavaksi kakskyt HÄH kolme, eikä ei voi olla, mä täytän EIH, kakskytKUUS, neljä vuotta niin oon kolkyt."
Ei voi olla totta. Ei ihan oikeasti. Mä en oo aikuinen. Aina ajattelin, että aikuisena oon ihan erilainen. Se vähän pelotti, se sana
aikuinen 
mutta paskat, tältäkö se tuntuu? Olen yhtä hukassa kuin aina, vähän eri mittakaavassa tosin ja eri elämänalueissa kuin teininä. Silti mieleltäni oon samanlainen kuin aina, hieman jopa naivi.Ihan sama kallo kesät talvet. Nyt vaan eri kuviot ympärillä ja yksi pieni ihminen vallannut mun koko sydämen. Nyt ehkä ymmärrän paremmin, kun vanhat sanoo että "Ruumis vanhenee ja ikää tulee, mutta mieli ja sydän on yhtä nuori kuin 17-kesäisellä."

Päivän tunnelmia
 kirppistelyjä
kengät: sport (jokin facekirppis)
paita: Lindex (Lasten pikku-kammari @facebook) 
paita: h&m (Lastenkirppis Vesseli @facebook) 
housut: Moonkids (Muksujen merkkituotekirppis@facebook)

 eno kävi

 käytiin syömässä Martinassa

Eikka pääs vähän erilaisten kärryjen kyytiin ;D

2 kommenttia:

  1. Ulla, yksi maininta. "vanhaksi voi tulla, mutta ei aikuiseksi!" :)

    VastaaPoista
  2. no niinhän ne sanoo, mua vaa järkytti miten toi 30vuotta lähestyy eikä tunnu yhtää erilaiselta.. eli tää taitaa olla kolmenkympinkriisin alkumaininkeja? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...