Kaksplus.fi

keskiviikko 3. elokuuta 2011

- - -

Tämän artikkelin innoittamana ja liikuttamana, ajattelin avautua tulevasta ensimmäisestä hoitopäivästä.

Mua jännittää ja huokailuttaa (vähän myös kyynelehdityttää) tuleva. Sinänsä onni, että mahdollinen koulu (kääk) alkaa vasta kuun vaihteessa, niin jos siltä näyttää, ehdin olemaan Einon kanssa totuttelemassa uuteen arkeen. Vähän arveluttaa. Einohan lauantaina jäi autoon itkemään, kun minä lähdin töihin. Teki pahaa, mutta selvisin ilman kyyneleitä itse ja Einokin oli auton liikkeelle lähdettyä rauhoittunut ja mamman luokse saapui iloinen poika. Muutenkin Einolla on nyt havaittavissa eroahdistusta, syliin pitää päästä vähän väliä. Vähän oon siis sydän sykkyrällä. Mä en tiedä vielä miten sitte toimitaan, luulen et parina päivänä oon mukana tutustumassa menoon. Oi voi. Onhan Eino ollu hoidossa, mut toi lauantainen oli kyllä aika rankkanakki mulle. Oudosti. Oli ihan kunnon iso ikävä. Olen toki ennenkin ikävöinyt, mutta en tällasessa mittakaavassa. Kaitpa mullakin sitte jonkinsortin eroahdistus, kun meillä arki muuttuu aika suuresti. Olenhan mä jo yli vuoden hänen kanssa ollut kotona ja meille on kehittynyt hyvä elämänrytmi. Nyt se menee uusiksi ja tottakai jännittää. Miten me pärjätään, ennen kaikkea, miten minä pärjään. Eino nyt on niin reipas poika, että varmasti pärjää ja tykkää kavereiden kanssa olla hoidossa.



 On hän niin ison pojan olonen, 
vaikka eroa mun kohta 2v (!!!)  kummipoikaan on olemuksessa ja muutoinkin...


Tänään  oli sopivasti aikaa tehdä vertailevaa tutkimusta, kun pojat rehaantuivat... 
Eino vähän suuremmassa mittakaavassa ja Topi alkoi jo katella että "mitä toikin oikee tekee" ;D

Sitte löyty tutti ja se oliki molemmilla suussa :D Ihanat pojat! 
 
On se kyllä kiva, kun Einolla on noita isompia kavereita, joilta oppia. Kovasti matki kaikenlaista Mikolta ja Topilta. 

***
Einon paita: pikkujekku
 
Tämän vierailun myötä (sekä normaalia myöhempien päiväunien) Eino nukahti yöunille ennen iltakahdeksaa ja siitä asti on sikeitä vedellyt!

ps. 
Kun vaan tietäis, mitä kuukauden päästä on: opiskelija, töissä vai työtön. 
Mieluiten oisin opiskelija tai töissä. <3 
Jännittää isolla Jiillä soiko mulla puhelin päivällä, antakaa sen soida, pliiis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...