Kaksplus.fi

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Taidanpa....

...kertoa teillekin: 
Einon isänisä soitti mulle eilen. Edelleen asiaa ajattellessani, olen kuin puulla päähän lyöty, mutta suuren suuri kivimöykky on pudonnut harteiltani. Kiitos tästä kuuluu äidilleni, joka uskalsi lähettää sähköpostia
Olin varma, ettei sieltä mitään kuulu, mutta olin väärässä (onneksi). Juteltiin sen kymmenisen minuuttia ja sovittiin, että he tulevat käymään viikonpäästä. A ei näillä näkymin ole valmis tapaamiseen, mutta vielä sekin päivä koittaa. Nyt mennään näillä ja olen onnellinen Einon puolesta, että hänen verkostoonsa näinkin tärkeät ihmiset liittyivät.

"Lapsella tulee olla oikeus pitää yllä yhteyksiä sukuunsa." 
Maria Kaisa Aula; 
lapsiasiavaltuutetun vuosikirja 2011

Tänään oltiin Ellenin ja Jesperin kanssa Länsikeskuksessa. Käytiin Kirppiscenterissä (ei mitään löytöjä!) sekä Cittarissa. Oli mukavaa, vaikkakin mun pääni väsymyksestä ja painostavasta ilmasta erittäin höttöinen ja haittasi ajattelua. Kumma ettei tule useammin siellä käytyä, kun näppärästi yhdellä bussilla täältä suoraan sinne pääsee. Alkanut jo meinaan tympästä toi Skanssin Cittari. Seuraavat isot ostokset suoritamme siis Länkkärissä!

Kiitos ja kumarrus!



Kotitunnelmia tänään:


 "onko pakko aina kuvata!!"
***
paita: one folkcar meandi
housut: äp2010


"asennetaas kukko paikalleen"...."kato ny, siinä se on!"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...