Kaksplus.fi

torstai 30. kesäkuuta 2011

Mansikanmakuisia unia

yöpuku: Lindex/Bamse
Lauantaista ollaan pidetty unikoulua.
Lauanta yöllä huusi kolme kertaa tunnin pätkät. Olin hieman järkyttynyt. Ei järki kulkenut ja mietin, että mitä mä nyt tein väärin yms. Typeriä ajatuksia näin jälkikäteen mietittynä. Sunnuntai maanantai välinen yö meni kaksilla tunnin mittaisilla huudoilla. Sunnuntaina myös jätettiin tuttipullo lopullisesti, kätevästi samoihin huutoihin, ovelaäiti huijaa puijaa lastaan ;). Olin myös jo hieman asennoitunut, että huutoja piisaa, joten tunteetkaan ei niin päässeet vallalleen. Saapui maanantai. Olin jo hieman helpottuneempi, mutta pessismisti ei pety! Iltapäivä vietettiin Jyrkkälässä, kummipojan kanssa leikkiessä ja puistoillessa. Viimeistä kertaa, sillä he muuttavat tänään. Sain Topilta ensimmäiset pusut <3 On hän vaan jo niin iso poika. :) Illan saapuessa latasin aimo annoksen syvähengitystä ja hermoja. Selvittiin yhdellä tunnin mittaisella huudolla. Yöllä lisäksi minihuuto, josta rauhoittumiseen ei apuani tarvinnut.
Tiistaina olin siis erittäin onnellinen. Eikka heräsi ennen seitsemää, sitten otti ja nukahti puol kymmenen maissa päiväunille (olen nyt pitänyt unipäiväkirjaa, siksi muistan kellon ajat) ja sen ajan käytin siivoamiseen. Yhtenä syynä oli perhetyöntekijän saapuminen iltapäivällä, sekä energia, jota olin saanut ruhtinaallisista yöunista! Iltapäiväunien aikaan pesin jopa parvekelasit. Kerrankin kun on fiilikset, niin täytyyhän ne käyttää hyödyksi :D Tiistai keskiviikko yö meni ilman ainuttakaan herätystä. Olin ihan äimänä kun heräsin seitsemältä Eikan huuteluun! :D Eilen aamupäiväunien aikaan sitte leivoskelin karppimutakakkua. Ohje löytyy tästä linkistä.
 

Posti toi eilen myös yllätyksen: olin voittanut Fazerin facebook arvonnassa kaksi Kismet ♥ Marianne -patukkaa. Viime viikollahan tuli ilmoitus sähköpostiin, että olen voittanu Kaksplussan ja Liberon kilpailussa arvotut vaipat kolmeksi kuukaudeksi. Voitte siis arvata, että laitoin täksi viikoksi loton vetämään ;). Käytiin eilen illalla vielä pihalla leikkimässä Eemin kanssa! :)
Viimeyön Eikka olisi nukkunut myös kokonaan (ja nukkuihan hän) ellei olisi herännyt nenä tukossa juomaan jättimukillisen vettä. Lopuksi hän työnsi mukin pois ja laittoi itse pään takaisin tyynyyn ja simahti.
Eli vahvasti alkuviikko mennyt unikoulua pitäessä. Tai no "unikoulua".. Jotain lukeneena sovelsin sieltä täältä sylittäen ja tassutellen, kuunnellen itkusta koska tarvitsee minua, mikä on muuten vain ulinaa.
Tottahan osa tuosta oli ihan vain sitä, että varmistetaan ettei äiti jätä. Olihan hän kokonaisen yön poissa, näin sitten maksellaan sitä veroa siitä. Mutta nyt tietää, ettei äiti jätä


Tänään vietettiin mukava päivä kaupungilla Miian ja Akun kanssa. Oli kiva nähä heitä pitkästä aikaa. :) Mun ostoslakkoni oli pakko hetkeksi keskeyttää sillä minä tarvitsin rintaliivit. Kyllä, olen niitä naisia, jotka unohtavat, että hyvät liivit ovat enemmän kuin tärkeät. Nyt tänään sen taas muistin, kun löysin täydellisesti istuvat, joista ei tissit tursu tai joihin tissit ei huku, ihanan tukevat, mutta huomaamattomat päällä. Eikä maksanu ku 10e, kiitos alennusten! Ja niin, mä liityin Elixiaan. Olenhan tässä nyt (s)karpannut ja zumbannut olohuoneessa, kaipasin kuitenkin jotain enemmän. Tänään sitten Hansatorilla mut yhytti reipas nainen. Hyvän tarjouksen kera, tottakai. JA kyllä, tiedän että tommoset kuntokeskukset ovat ylikalliita, lohdutan itseäni kuitenkin sillä, että jos (TOIVOTTAVASTI) pääsen kouluun, mä tuun saamaan opiskelija-alen (tarjous siis heinä-elo-syyskuun). Enkä muutoin laita itseeni kauheasti rahaa, joten miksipäs ei. Parasta on, etten voi käyttää Eikan hoitajan puutetta tekosyynä olla menemättä, kun siellä on ilmainen lapsiparkki. Ihan huippua! :) Ylipainoa on kertynyt reippaasti ja muutenkin haluan voida hyvin ja vielä kun olen nuori (vaikkei siltä tunnu) on mahdollisuus välttää II-tyypin diabetes ja muut ylipainoisten sairaudet, ehkä myös siten vaikuttaa perinnöllisiin sairauksiin ja niiden syntyyn, vaikkei perimään sinänsä voikaan vaikuttaa. Mutta kuitenkin, elämässä puhaltelee uudet tuulet. Vielä kun sais sen tiedon sieltä koulusta. Viikonloppu ja koittaa maanantai, jolloin voi todenteolla alkaa odottaa. Nettiä päivystän sitte 24/7, kun annoin luvan julkaista nimeni. Kuulemma tulee nopeammin nettiin kuin kirje kotiin. Kääk.
No mutta, Turun torilta tarttui tassuihin myös 2 litraa mansikoita, hinta 2,50e /litra. Ihanan makuisia, söin jo kaikki, jotenkin vaan tuo rasia tyhjeni.. hups.
Ja tänäänkin Eemin kanssa oltiin pihalla. Ja pikku Jooa-vauva on ihana, sellanen jäpikkäinen, naureskelee kovin <3

Nyt Eikka on nukkunut jo tunnin verran. Toivottavasti tulee hyvä yö

Melkoisesti tekstiä, mukava jos jaksoit lukea vuodatukseni! ;)

2 kommenttia:

  1. Löysin blogilistan kautta tänne ja luin heti kaikki postaukset läpi. Sinulla on hieno ja komea poika :) Aurinkoista ja iloista kesää, jään varmasti seuraamaan! -Notte

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja tervetuloa seuraamaan blogia! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...