Kaksplus.fi

torstai 17. helmikuuta 2011

Kelailua ja isoäidineliöitä

Eikka on nyt pari yötä ollut tosi levoton. Tänään aamupäivällä ja nyt illalla oli myös vähän äitissä kiinni ja surkea.. :/ Sain kuin sainkin kokeiltua ikeniä ja on tosi kovat ja muhkuraiset, vielä enemmän mitä eilen.. Sormia ja kaikkea mahdollista jätystää molemmin puolin, eikä oikein antais tutkia suuta. Eli hampaat varmaan toista kiusaa. Saisivat puhjeta sitte jo!

Tänään käytiin Kelassa, onneks ei tarvinnut kauaa odotella. Yllättävän nopeesti päästiin pois! Ei siellä kyllä hullua hurskaammaks tullut, mut minkäs teet.. Asioilla on tapana suttaantua! :)

Mä repäsin tänään. Ostin virkkuukoukun ja lankaa, kun olivat alennuksessa! Jonkun aikaa jo tehnyt mieli virkata, tuo neulominen kun takkuaa jonkun verran. Siispä aloin googlettaa ohjeita ja yksi kiva ja selkeä löytyikin Novitan sivuilta. Isoäidinneliö tuollainen yksi on jo valmiina. Langat on Opi villasukka 7 veljestä ruskea ja sininen.

Mielestäni aika hyvä ensimmäiseksi! :) 

[no kyllä toi on toinen, ku en ekaks tajunnu et miten noi menee. keskeytin sen ja aloitin alusta.]

Nyt repeilen Idolsia :D Voi luoja, tää on sitä viihdettä kun saa luvalla nauraa toisille ku menee ittesä tonne nolaamaan..

1 kommentti:

  1. Hyvin oot onnistunu virkkaamaan tuon neliön. Ite en oo koskaan osannu virkata, vaikka kovasti oon yrittänyt opetella. Mä en vaa kässää sitä hommaa jostain syystä, ehkä mä jonain päivän!

    Mä kans repeilin noille idols tyypeille, pari kyllä niin noloa tapausta että huhhahheijaa..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...